Kampania w stylu story engagement

Nie z branzy farmamarketingu (niestety) ale z IT nadeszla swietna produkcja webowa ktora jest urokliwa, przemila, wkomponowana we wspaniale europejskie ponad narodowe klimaty i styl (swietna muzyka!), idealnie moim zdaniem wpisujaca sie w widzenie swiata mlodego europejczyka oraz jego marzenia (a wiec takze i nas - Polakow). Romans, piekna dziewczyna, swietny zegarek (pytanie kto zgadnie jaki to zegarek?) oraz … produkty firmy Samsung. Nagrana rewelacyjnie, interaktywna, informacyjna i interesujaca strona ktora odswieza nudny temat produktow komputerowych. Technologicznie strona flash to perelka. Nic tylko sprobowac zrobic cos takiego w Polsce, choc napewno, budzet na taka produkcje bedzie wiekszy niz dla prostego flasha wynikajacy z kompetencji zespolu - telewizja, nagrania, montaz, aktorzy, postprodukcja. Ale warto!

Tak czy inaczej – enjoy – learn – buy(?) Samsung N. Polecam kazdemu produkt managerowi firmy farmaceutycznej dla poznania nowoczesnej interakcji “video – produkt – decyzja” w formie story engagement.

ScreenHunter_04 Sep. 16 18.31

Reblog this post [with Zemanta]
  • Print
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • LinkedIn
  • Live
  • MySpace
  • NewsVine
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Tumblr
  • Twitter
No TweetBacks yet. (Be the first to Tweet this post)

Więcej o tym wpisie