Google, Outlook, Iphone, Blackberry – all in one?

Miałem ostatnio przyjemność rozmawiać z osobami ktore zaczynaja zyc pomiedzy szeregiem urzadzen wydawaloby sie zwalczajacych nawzajem – silnych marek i platform. Nokia, Blackberry, Microsoft Outlook czy wrescie Apple z MacBook i iPhonem. Co ciekawe, okazuje sie ze w zyciu codziennym wszystkie te urzadzenia potrafia sie nawzajem porozumiec i zsynchronizowac. Wydaje sie , iz dochodzi do pewnego rodzaju unifikacji (nareszcie) polaczen pomiedzy roznymi platformami. Czy na koncu tej drogi bedzie jeden system ? Nadchodzi prawdziwe SOA?

Osobiscie uwazam, iz klienci coraz bardziej beda zwracac uwage nie tylko na design, ale cene oraz wartosc i jakosc uslug jakie niesie ze soba urzadzenia/rozwiazanie. A moze wrecz przeciwnie, nie rozrozniajac jakosci bedziemy wybierac wylacznie miedzy brandami – fani Obamy wybiora Blackberry, fani Jobsa iPhonea a Nokie fani… ?

Jaki wplyw tego procesu mozemy odnotowac w farmamarketingu? Czy branding moze miec rownie powazny wplyw na sprzedaz leku lub jego percepcje w tej samej grupie sprzedazowej jak wyzej wspomniany brand urzadzenia. Czy zalew nowych technologii nie sprawia, iz automatycznie uciekamy od trudnych odpowiedzi migrujac w kierunku grup osob z ktorych wyborem mozemy sie identyfikowac (patrz key opinion leaderzy?)

Inspiracja do napisania tego wpisu jest fajny tutorial jak zsynchronizowac Google Calendar z Outlookiem

Igor Gnot

  • Print
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • LinkedIn
  • Live
  • MySpace
  • NewsVine
  • Reddit
  • RSS
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Tumblr
  • Twitter
No TweetBacks yet. (Be the first to Tweet this post)

Więcej o tym wpisie